Рубрика: Նախագծեր, Ուսումնական ծրագրեր, Ուսումնական նախագծեր

Մայիսյան ամենամյա 14֊րդ ստեղծագործական հավաքի աշխատանքային նախագիծ 13.05_17.05.2019թ

«Համբարձման  ծես»  ուսումնական նախագիծ

Համբարձման տոնը նշվում է Հարության կիրակիից`Զատկից քառասուն օր անց: Պայմանավորված լինելով Զատկով՝ բնականաբար այն շարժական է՝ չնայած նրան, որ միշտ տոնվում է հինգշաբթի:

  • 8:45-9:30 -Առավոտյան ծես. Համբարձումը բնության բեղունության ու արբունքի, բուսականության աճի տոն է:Այդ նպատակով ժողովուրդը դուրս է գալիս դաշտեր և երգ-պարով, ուրախությամբ սիրաշահում Մայր բնությանը: Այն համընկնում է
    գարնանային աշխատանքների ավարտի հետ, այսինքն` այն պահի, երբ երկրագործն իրենից կախված ամեն ինչ անելուց հետո հայացքը վեր է պարզում և Աստծուց ու բնությունից ակնկալում հատուցում:
  • Խոշորացույցով, մանրադիտակով ուսումնասիրում են ծառերի կեղևը, բողղբոջները, համեմատում են, հավաքում են բակը, ջրում խոտ ու ծաղիկ, նկարագրում, պատմում են իրենց տեսածի, իմացածի մասին:
  • 9:30-10:00 —Մարզական.«Բարև,ես …»+ռոդարիական մարզական խաղ
  • 10:00-10:30-ՆախաճաշԵս կարողանում եմ… (ես կարողանում եմ ինքնուրույն լվացվել,հագնվել,սպասքադրել):  Օրվա  4 հերթապահները  նախապատրաստում են նախաճաշի սեղանը:
  • 10:30-10:40-Զբոսանք: Ամեն օր նախաճաշից հետո 15-20 րոպե գարնանային պտույտ մաքուր օդում, բակում, թաղում, մոտակա տարածքներում:
  • 12:30-13:00- Ճաշ
  • 11:00-11:40-երկուշաբթի-հինգշաբթի՝ շվիի ուսուցում:
  • 13:00-15:00-Քուն (օրորոցային՝ Բարսեղ Կանաչյան):
  • 13։30-14։15-երկուշաբթի և հինգշաբթի՝ մարզական պարապմունք .պարապմունքը վարում է Հայկուհի Հովհաննիսյանը:
  • 15:30-16:00 — Հետճաշիկ
  • 16:00-16:20-Մուլտֆիլմի դիտում
  • 16:30-17:00-Ազատ գործունեություն -տուն ճանապարհել:

11.00 — 12.00 աշխատանքային գործունեություն.

Երկուշաբթի- —Բնագիտական գործունեություն:Հետազոտում, բացահայտում են փոքրիկ Սեբաստացիները:

Երեքշաբթի-Ռոդարիական մարզական խաղեր.

Չորեքշաբթի -Բույսերի վերատնկում(բույսի ճիշտ տեղափոխումը թաղարից-թաղար ):

Հինգշաբթի-Տեխնոլոգիական աշխատանք.Պատրաստում ենք  Վիճակի տիկնիկ 

Ուրբաթ 9։00: 9:15. Ուսումնական պատարագ Սուրբ Երրորդություն եկեղեցում.

 

 

 

 

Автор:

Ողջույն : Ես Մարգարիտան եմ: Երկար ժամանակ է, ես աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում: Ուրախ եմ ողջունել ձեզ իմ բլոգում: Այստեղ դուք կգտնեք այն ամենը ինչն առնչվում է 2-4 տարեկանների խնամքին և զարգացմանը:

Оставьте комментарий