Рубрика: Ուսումնական ծրագրեր

Կրթահամալիրի տոն. Հարիսայի ծես

img_8129

Ամեն տարի նոյեմբեր ամսին միասնական տոնախմբությամբ՝ երգ ու պարով նշվում է կրթահամալիրի տոնը,որը շարունակվում է հարիսայի հյուրասիրությամբ:

Այս տարի կրթահամալիրի տոնը նշեցինք նոյեմբերի 10-ին:Օրը սկսվեց քայլքով` Հանրապետության հրապարակից դեպի Բանգլադեշի Սուրբ Երրորդություն եկեղեցի:Եկեղեցում տեղի ունեցավ  ժամերգություն,հարիսայի օծման  արարողություն:Տոնը շարունակվեց  եկեղեցու բակում, միասնական տոնախմբությամբ՝ երգերով և պարերգերով,այնուհետև  յուրաքանյուրը քայլեց իր դպրոց,որտեղ սկսվեց տոնախմբության երկրորդ մասը`հարիսայի համտեսով, ազգային երգ ու պարով:

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор:

Ողջույն : Ես Մարգարիտան եմ: Երկար ժամանակ է, ես աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում: Ուրախ եմ ողջունել ձեզ իմ բլոգում: Այստեղ դուք կգտնեք այն ամենը ինչն առնչվում է 2-4 տարեկանների խնամքին և զարգացմանը:

Оставьте комментарий