Рубрика: Ուսումնական ծրագրեր, Ուսումնական նախագծեր

Զատկածեսը Արևմտյան դպրոց-պարտեզի նախակրթարանում

Օր՝ ապրիլի 26

Ժամ՝ 11:00

Վայր՝ Արևմտյան դպրոց-պարտեզի բակ

Մասնակիցներ -նախակրթարանի սաներ, դաստիարակներ, ծնողներ

Ծրագրում՝

— Ծիսական երգեր

Կարկաչա

Ախ, գարուն է

խնկի ծ ծաղկել է

Զարկ բոլոճիկ

Զընգլիկ

Ճոր պար

— Զատկական ասույթներ՝

1.Զատկեզատի՜կ է, նավակատի՜կ է, չամչեհատի՜կ է:

Կարմիր ձու տուր, կարմիր օր տամ:

2. Դռան առաջ հերկեցինք,
Զատկի ձվեր ներկեցինք,
Դրկցին ողջույն տվեցինք:

3.Մարիամ խաթուն, Մարիամ խաթուն,

Իջի մեր տուն, իջի մեր տուն,

Ես քեզ կըտամ նուշի կըթուն:

4.Հավը կուտե հատիկ, հատիկ,

Ծով ձըմեռեն կելնի զատիկ:

Միասնական ընթերցում՝

  • Ա. Խնկոյան,  «Գարուն»

Զատկական խաղերի շարք

  • Ձվակռիվ
  • Ձու գլորոցի
  • Ձու պտտոցի

Автор:

Ողջույն : Ես Մարգարիտան եմ: Երկար ժամանակ է, ես աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում: Ուրախ եմ ողջունել ձեզ իմ բլոգում: Այստեղ դուք կգտնեք այն ամենը ինչն առնչվում է 2-4 տարեկանների խնամքին և զարգացմանը:

Оставьте комментарий