Рубрика: Ուսումնական ծրագրեր

Աշխատանքային նախագիծ 27.05.2019-31.05.2019

08_45_9։30 սաների դիմավորում                                                                                              

 9:30-10:00 —Մարզական.«Բարև,ես …»+ռոդարիական մարզական խաղ

10:00-10:30-10։30_11։00.Նախաճաշ Ես կարողանում եմ… (ես կարողանում եմ ինքնուրույն լվացվել,հագնվել,սպասքադրել):  Օրվա  4 հերթապահները  նախապատրաստում են նախաճաշի սեղանը:                                    12։30_13։00 Ճաշ   

   13։00_15։30 Քուն(օրորոցային երգերի ներքո)                                                                          15:30-16:00 — Հետճաշիկ                                                                                                                  16:00-16:20-Մուլտֆիլմի դիտում                                                                                                      16:30-17:00-Ազատ գործունեություն -տուն ճանապարհել:         

                                   

Երկուշաբթի                                                                                                                                          11։00_12։30 Բնագիտական գործունեություն

  •  Ջրի գույնը
  • Ջրի համը
  • Բնագիտական փորձ Հրաբուխ

Երեքշաբթի-Ընտանեկան նախագծեր

Չորեքշաբթի-Ռոդարիական մարզական խաղեր.

  • Գնդակախաղ
  • Օղակախաղ
  • Լաբիրինթ

Հինգշաբթի- Լողափնյա խաղեր

  • Ջուր դատարկոցի տարայից- տարա
  • Գլխավերևով ջրով լիքը բաժակով փոխանցումներ

Ուրբաթ-Այլընտրանքային նկարչություն

  • Գրտնակներով նկարչություն

Շաբաթվա երգեր՝

Ա՜յ, արևը, արևը

Փայտե ձիուկ

Կոտ ու կես

 

Սեմինար-պարապմունքներ

  • Երկուշաբթի Պարերգեր
  • Հինգշաբթի Շվիի պարապմունք

Автор:

Ողջույն : Ես Մարգարիտան եմ: Երկար ժամանակ է, ես աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում: Ուրախ եմ ողջունել ձեզ իմ բլոգում: Այստեղ դուք կգտնեք այն ամենը ինչն առնչվում է 2-4 տարեկանների խնամքին և զարգացմանը:

Оставьте комментарий