Рубрика: Ուսումնական ծրագրեր, Ուսումնական նախագծեր, Ամանորյա Իրարանցում

Ամանորի բաց արվեստանոց

 

«Դպրոցը Ամանորի բաց արվեստանոց» նախագիծ։ Լույսեր, գույներ, ղողանջներ, մեղեդիներ, ազդեցություններ

Անցկացման վայրը՝

Արևմտյան դպրոց պարտեզ

Սկիզբը՝ 

Դեկտեմբերի 26, ժամը՝ 11:00-ից 12:00

Մասնակիցներ` 
Արևմտյան դպրոց-պարտեզի 2-4 տարեկաններ, ծնողներ, դասավանդողներ, հյուրեր:

 Մուտքը`

  • Դաստիարակներ-աղջիկներ`​…
  • Տղաներ`…
  • Ծնողներ`
  • Ձմեռ պապիկի տոնական գլխարկներ

Ամանորյա տոնախմբության ծրագիր`

  • Ժամը`10:50 հավաքվում ենք տոնական սրահում.
  • Էկրանին պտտվում են 2-4 տարեկանների գործունեության լուսանկարները:
  • Կանգնում ենք երկու շրջանով` տոնածառի աջ և ձախ կողմում:
  • Ծնողական երգչախումբ…
  • Ծնողական  միասնական պար…
  • Միասնական ընթերցանություն+Միասնական պարերգ`
  • Միասնական երգ` « Այ քեզ, այ քեզ տոնածառ» 
  • Սաները դառնում են գնացք, ծնողները կամրջակներ. սաները անցնում են կամրջակի տակով : Հենց երաժշտությունը դադարում է՝  կքանստում են կամ կամրջակը բռնում է այդ պահին տակով անցնող «վագոնին»։  Խաղը շարունակվում է մինչև երաժշտության ավարտը, որից հետո յուրաքանչյուր խումբ իր տեղում շրջան է կազմում.
  • Միասնական երգ`« Փաթ, փաթ, փաթիլներ»
  • Ամանորյա  ընկուզախաղեր
  • Բարեմաղթանքների շարք.

Սաները փոխանցում են իրենց ծնողներին բարեմաղթանքները`ծնողները բացում են այն ու կարդում,այնուհետև դուրս ենք գալիս բակ,կապում թղթերը օդապարիկից և բաց թողնում:

Ամանորյա իրերի ցուցահանդես-վաճառք

Автор:

Ողջույն : Ես Մարգարիտան եմ: Երկար ժամանակ է, ես աշխատում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում: Ուրախ եմ ողջունել ձեզ իմ բլոգում: Այստեղ դուք կգտնեք այն ամենը ինչն առնչվում է 2-4 տարեկանների խնամքին և զարգացմանը:

Оставьте комментарий